„Black Friday” – Световният празник на пазаруването подранява в Триа Сити център

Купи и спечели с най-дългата кампания в Бургас

От петък 20 ноември се дава старт на кампанията „Black Friday” , която ще продължи до 30 ноември. В магазините на търговския център разнообразието от маркови облекла е голямо, а цените са повече от изгодни. 

Новите колекции на EA7, Tommy Hilfiger, Calvin Klein  са с отстъпка от 30%,  а  предходните колекции съответно с намаление от 40% до 50 %.Качество, елегантност, стил и синхрон с най–новите модни тенденции откриваме и при марките   Kocca, North Sails, Colmar, Freddy, Silvian Heach – всички колекции
са на минус 50% отстъпка.

С до 50 % отстъпка можем да  направим покупките си и от марките Mayoral и Guess Kids, където изборът на бебешки, детски и юношески модели е впечатляващ.

Carpe Diem Boutique  не остават по-назад и за своите клиенти. Известните брандове Mos Mosh, Stokton, Beaumont, JOSEPHINE&co, Alexandersmith и Imperial  ще направят цените си по-ниски с 30% за новите си колекции и с от  40% до 50% за предходни колекции.

Традиция в Триа Сити Център е организирането на томболи с награди. По време на кампанията “Black Friday“, за периода от  20-ти до 30-ти ноември, всеки клиент, направил покупка над 300 лева в магазините на търговския център, ще има шанс да спечели на един от 5-те  ваучера за пазаруване на стойност 150 лв. Късметлиите ще бъдат изтеглени на 1 декември и до края на месеца ще имат възможност да похарчат своя ваучер за желаната покупка  – за себе си или подарък за любим човек.

Триа Сити Център не забравя и феновете на онлайн пазаруването.  Всяка 10-та регистрирана поръчка ще спечели ваучер за пазаруване на стойност 50 лв и ще може да бъде използвана при следваща покупка. Повече информация ще намерите на сайта WWW.SHOP.TRIA.BG.