Рекламират България за 6 млн. лв. по Euronews, Discovery, Nat Geo и CNN

Масирана реклама на красотите на България започва през март по четири европейски телевизии. „Кампанията е под мотото „Открий и сподели“ и е на стойност 6 млн. лв., обяви министърът на туризма Николина Ангелкова.

Проектът е финансиран от оперативна програма „Регионално развитие“

Рекламата ще се излъчва на девет езика по телевизиите „Евронюз“, „Евроспорт“, „Дискавъри“ и „Нешънъл Джеографик“. Ще продължи до края на годината.

В рекламния клип страната е представена със всички възможности за туризъм – зимен, летен, културен, алтернативен, обясни Ангелкова. Включени са още дестинации и туристически забележителности.

Предстои подписване на договор за реклама на България и с телевизия Би Би Си.

„Целта е да компенсираме отлива на руски и украински туристи през настоящия туристически сезон“, поясни министърът на туризма.

По думите на Ангелкова целта на Министерството на туризма (МТ) е да запази ръста на туристите от миналата година, когато техният брой е бил 7,5 млн. души, а ръстът спрямо 2013 г. е около 5 процента. „МТ е инициатор на кампания, призоваваща българите да организират своите почивки в страната, за да се подпомогне браншът. Общият бюджет на МТ за 2015 г е в размер на 5 млн. лв.“, обяви министърът.

Част от сумата е предвидена за участие на България в над 40 национални и международни изложения.

Първите от тях са туристическите борси в Москва, Киев, Лондон и Берлин.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!