![](https://www.nabrega.bg/wp-content/uploads/2024/05/toplo-880x528.png)
Програмата продължава до 30 април 2025 година
Повече от 7 000 клиенти на „Топлофикация – Бургас“ АД са станали част от „Изряден клиент“ за месец Май. Те са заплатили количествата топла вода, отчетена само по техните водомери в имота, на цена не по-голяма от 16 лева на кубичен метър.
Дружеството отчита огромен интерес към програмата с продажба на 30-40 водомера на ден. Тя цели да сложи край на неяснотата с разпределението на количествата топла вода в сградата. Освен това, абонатите на “Топлофикация” получават по-ниски сметки за топлинна енергия за подгряване на водата.
За да бъдете “Изряден клиент” на “Топлофикация-Бургас” АД е необходимо:
- На водомерите за топла вода в имота да не са изминали повече от 10 години от датата на производство или последващата проверка.
- Ежемесечно фирмите за дялово разпределение да са отчели дистанционно или визуално водомера в имота.
- Да няма повече от две неплатени фактури до последния ден на месеца, за който се издава фактурата по текущи задължения, както и да няма съдебни и присъдени задължения към „Топлофикация – Бургас” АД
Дружеството предоставя възможност за закупуване на дистанционни водомери от клиентските центрове на клиенти в етажни собствености, на които дялово разпределение извършват „Топлофикация – Бургас“ АД и „СМК-Монтажи“ АД.
За повече информация се обадете на телефон 0700 50 805, изпратете запитване чрез имейл rpte@toplo-bs.com или на място в клиентските центрове на дружеството в к-с Славейков, к-с Изгрев и к-с Лазур.