КЗП разкри виртуални приемни за подаване на сигнали по Черноморието

Виртуалните приемни представляват телефонни кабини, от които безплатно потребителите ще могат за звънят на денонощния телефон на Комисията за защита на потребителите – 0700 111 22. Те ще бъдат полезни за туристите при проблем с място за настаняване – хотел, вила, различен тип заведения, ситуации на самия плаж, при покупки в търговските комплекси и други видове нередности. В светлата част на деня летовниците ще имат възможност да се свързват директно с регионалните офиси на КЗП и чрез тях – с екипите, които са на място. Така при подаване на жалба или сигнал ще получат съдействие максимално бързо.

Виртуални приемни са поставени в к.к. „Слънчев бряг”, Несебър, Поморие, Созопол, Приморско, Китен и Царево, Балчик. Разположени са в близост до плажа или до търговски центрове. Брандирани са, за да бъдат лесно разпознаваеми от туристите. Всички устройства вече работят. Информация за точните им координати има на сайта на КЗП и в Google Maps. Приемните ще работят през целия летен сезон. Председателят на Комисията съобщи, че за момента се предвижда те да функционират до началото на септември, но ако се окаже, че сезонът продължава, времето е хубаво, има достатъчно туристи, е възможно този период да бъде удължен.

„Важното е хората, които имат нужда от помощ да могат да се обърнат към нас и ние да сме в състояние да реагираме максимално бързо. Очаква се сезонът да бъде доста динамичен, със сериозна посещаемост. За да го направим по-дълъг и по-приятен за всички, трябва да сме на разположение и да помагаме”, сподели председател на Комисията Димитър Маргаритов.