Приморско се готви за старт на летния сезон след 15 юни

Оптимистичният сценарий, на базата на които разработихме антикризисните мерки, предвижда стартиране на летния сезон между 15 юни и 1 юли. Наша цел е да се наложим като предпочитан избор за българския турист.Това обяви на страницата си във Фейсбук кметът на Приморско д-р Димитър Германов.

Той огласи решенията на на Общинския съвет от заседанието в четвъртък, което е излъчено онлайн и в което дистанционно са участвали възпрепятстваните от физическо присъствие.

В края на сесията д-р Германов е представил на вниманието на колегите рамков план и конкретни мерки, над които екипа му работи от първия ден на създалата се ситуация. Взимайки под внимание и постъпилите предложения на колегите общински съветници, както и идеите на представителите на туристическата камара са изведени следните мерки, които ще облекчат бизнеса и гражданите:

  • Освобождаване от заплащане на наем и комплексни такси за периода 13.03 – 30.06.2020 г. на търговците, които имат договори с общината за целогодишен наем;
  • Освобождаване от заплащане на тротоарно право и комплексна такса на търговците за месец юни 2020 г.;
  • Въвеждане на изискване за отстояние от 2,5 м. между обектите, а не 1,5 м. както беше до сега, за да се избегне струпване на хора и да се осигури тяхната безопасност;
  • Осигуряване на безплатни паркинг зони – 3 зони в Приморско и 2 в Китен;
  • Пренасочване на планираните средства за масови мероприятия и културни събития за месеците май и юни към перо от бюджета за рекламна дейност;
  • Увеличаване на административните услуги, предоставяни онлайн.

Кметът Германов уверява, че се работи активно за отстраняване на възпрепятстващи към момента обстоятелства.

Относно рекламната стратегия за популяризиране на Приморско е решено да продължи традиционната ежегодна билборд кампания – както по трасето на магистрала “Тракия”, така по други основни пътни артерии, също и в големи областни градове от вътрешността на страната. Освен това ще се наблегне на:
– рекламни послания по радио канали;

-генериране на позитивни новини за района на община Приморско в информационните сайтове;
– присъствие в социалните мрежи чрез различни кампании за споделяне на снимки и спомени от Китен и Приморско;
– промотиране чрез културното богатство – обявяване на ден от седмицата, в който да се посещават безплатно културни обекти на територията на общината.

„За да постигнат своята цел, рекламните послания не могат да са единични и самостоятелни. За да изпратим позитивно послание към своите бъдещи гости, ние трябва да се фокусираме върху положителните неща и предимствата на нашия красив район! Отправям посланието и към вас: нека споделяме повече хубави новини и да си пожелаем скорошен старт на лято 2020!”, призовава градоначалникът на Приморско.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!