Община Приморско готова за туристически сезон 2020

Кметът Димитър Германов призова общинските съветници да промотират марката Приморско

Община Приморско набелязва конкретни мерки, за да посрещне летен сезон. На заседание на общинския съвет на 30 април бе представен рамков план, върху който  работят специалистите на администрацията от първия ден на извънредното положение. Освен на място присъстващите, в сесията дистанционно участие взеха и съветници, възпрепятствани да дойдат физически. Тя  бе излъчена онлайн и даде възможност на жителите на общината и заинтересованите да проследят дебатите.
Оптимистичният сценарий, на базата на които са разработени антикризисните мерки, предвижда стартиране на летния сезон между 15 юни и 1 юли. Целта е Приморско да се наложи като предпочитан избор за българския турист.

 „Рано е да се изчислят щетите от коронакризата. Наш основен приоритет е здравето на хората, но за икономиката на общината  е важен и туризмът.  Подготвихме стратегия с която смятаме, че ще преодолеем изпитанията. Благодарение на навременните мерки на правителството и изпълнението на мерките в Приморско, тук нямаме заразен. Това би била добра реклама за предстоящия летен сезон. Като дестинация без коронавирус. Нашата задача е да осигуряваме необходимата инфраструктура, за да може бизнеса, жителите и гостите на града да имат всичко необходимо“, каза кметът Димитър Германов. Той посочи мерките, набелязани след предложенията на общинските съветници и представители на туристическата камара, които ще облекчат бизнеса и гражданите:

– освобождаване от заплащане на наем и комплексни такси за периода 13.03 – 30.06.2020 г. на търговците, които имат договори с общината за целогодишен наем
– освобождаване от заплащане на тротоарно право и комплексна такса на търговците за месец юни 2020 г.
– въвеждане на изискване за отстояние от 2,5 м. между обектите, а не 1,5 м. както беше до сега, за да се избегне струпване на хора и да се осигури тяхната безопасност
– осигуряване на безплатни паркинг зони – 3 зони в Приморско и 2 в Китен
– пренасочване на планираните средства за масови мероприятия и културни събития за месеците май и юни към перо от бюджета за рекламна дейност
– увеличаване на административните услуги, предоставяни онлайн. Активно работим за отстраняване на възпрепятстващи към момента обстоятелства

Основни параметри на рекламната стратегия:
– продължаване на традиционната ежегодна билборд кампания – както по трасето на магистрала “Тракия”, така по други основни пътни артерии, също и в големи областни градове от вътрешността на страната
– рекламни послания по радио канали
– генериране на позитивни новини за района на община Приморско в информационните сайтове
– присъствие в социалните мрежи чрез различни кампании за споделяне на снимки и спомени от Китен и Приморско
– промотиране чрез културното богатство – обявяване на ден от седмицата, в който да се посещават безплатно културни обекти на територията на общината.

В края на заседанието Димитър Германов отправи апел към общинските съветници:„За да изпратим позитивно послание към своите бъдещи гости, ние трябва да се фокусираме върху положителните неща и предимствата на нашия красив район!  Отправям посланието и към вас: нека споделяме повече хубави новини и да си пожелаем скорошен старт на лято 2020! „

 

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!