Обновена: „България Еър“ с промени в разписанието на полетите си

Като национален превозвач, с отговорност към всички свои пътници, „България Еър“ продължава да оперира до по-голямата част от своите директни дестинации. Маршрутите, за които няма забрана за летене от държавните органи като Амстердам, Лондон, Париж, Брюксел, Берлин, Франкфурт, Виена, Прага, Цюрих, Мадрдид, Барселона, Малага, Палма де Майорка, АтинаВарна и други са достъпни за всички наши пътници. Стремежът на авиокомпанията е да осигури възможност на всеки да се върне в родината си в случай, че пандемията го е заварила в друга страна.

Във връзка с обявената пандемия от коронавирус COVID-19 и всички предприети мерки за овладяване на разпространението ѝ, се налага редуциране на част от планираните полети  до някои от директните дестинации на авиокомпанията, а друга част от тях се обединяват. Мярката е временна и се взима в момент, в който повечето авиокомпании приземяват свои самолети и отменят всички полети до София.

Единствените дестинации, до които  полетите са временно преустановени, са тези с въведени временни ограничения от местните власти, а именно:

Израел – в периода от 15 март до 30 април са отменени полетите на авиокомпанията до Тел Авив.

Италия – до 30 април са анулирани полетите ни до Рим и Милано.

Русия – до 15 май са преустановени полетите ни до Москва.

Кипър – заповедта за преустановяване на полетите до Кипър се удължава до 30 април включително. 

Полети между София и Варна

Намаленото търсене налага редукция на полетите София – Варна до един вечерен полет и Варна – София – един сутрешен. Изпълняват се ежедневно.

Можете да се запознаете със Заповедите на Министерството на здравеопазването на Република България от 16.03, 19.03 и 06.04, както и с въведените международни рестрикции – в директория новини ТУК 

Авиокомпанията поднася своите извинения на всички пътници, засегнати от анулациите, наложени заради разпространението на коронавирус COVID-19. „България Еър“ се грижи за всички тях, като им осигурява редица възможности за препланиране на самолетните билети и допълнителни комплименти към пътуванията.

Паралелно с това авиокомпанията и летищните органи са засилили още повече хигиенните изисквания при почистването на самолетите. Преди и след всеки полет пасажерският салон и санитарните помещения се почистват особено щателно със специални препрати. В тоалетните на самолетите на авиокомпанията са подсигурени топла вода, сапун и дезинфектанти. Качеството на въздуха в самолетите се гарантира от специални филтриращи системи HEPA, които осигуряват постоянна циркулация на термично обработен въздух до над 200 градуса, ограничавайки евентуално разпространение на каквато и била зараза по въздушен път.

Считано от 18.03. на полетите, изпълнявани от Националния превозвач, се зарежда единствено бутилирана минерална вода за пътниците.

В допълнение екипажите на авиокомпанията са запознати с всички препоръки на световните здравни и международните авиационни власти и са специално обучени да действат, ако се установи случай на заразен с коронавирус COVID-19 на борда. 

 

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!