Европейският потребителски център с открити приемни в Бургас и региона

На 14 август, петък, Европейски потребителски център България, който функционира към Комисията за защита на потребителите, ще отвори открита приемна в Морската градина в Бургас.

Инициативата е част от лятната информационна кампания, която се провежда през юли и август на различни места по българското Черноморие, както и на автогарите във Варна и Бургас. Целта е запознаване на хората с техните права като потребители в рамките на Европейския съюз.

Ето някои от въпросите, които са често задавани:

  • Какви са правата ни, ако имаме резервиран полет, а авиокомпанията го отмени;
  • Или полетът не е отменен, но се колебаем дали ние да не се откажем да летим;
  • Резервация в чужбина: какво може да се направи, ако районът, където ще отседнем, е поставен под карантина;
  • Проблем с покупка от търговец в страна от ЕС – получили сме стока, различна от тази, за която сме платили, или пък изобщо нищо не пристига;
  • Искам да купя скъп предмет онлайн – как да съм сигурен, че няма да бъде фалшив;

От ЕПЦ ще информират по време на кампанията и кои са актуалните жалби, по които се работи този летен сезон, защо е нужно потребителят да знае правата си, както и в кои случаи центърът се намесва.

Представителите на Европейски потребителски център България  ще са ситуирани близо до Пантеона в Морската градина на Бургас.

Кампанията ще завърши с разкриването на изнесени информационни щандове в Приморско и в Къмпинг Градина. Събитията се провеждат при спазване на стриктни мерки за хигиена и дистанция.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!