Employer branding форум в Бургас разкрива успешните стратегии за силна работодателска марка

Employer branding форум в Бургас разкрива успешните стратегии за силна работодателска марка

Форум на тема „Успешният имидж и факторите за изграждане на силен работодателски бранд“ ще се проведе на 19 март 2019 г. в Бургаския свободен университет. Фокусът на събитието ще бъде върху стратегиите за изграждане и поддържане на силна работодателска марка, както и върху ефективните техники за мотивиране и ангажиране на служители, като елемент от поддържането на репутацията на бранда.

Събитието е организирано от сп. Enterprise и се провежда с официалното партньорство на КРИБ-Бургас и Община Бургас. Партньори на форума са Индустриален и логистичен парк – Бургас и ИКТ Клъстер-Бургас.

Предстоящият Employer Branding форум е насочен към работодателската марка и връзката бизнес-образование в България. В рамките на събитието ще бъдат представени работещи стратегии за поддържане и развиване на добрия работодателски имидж, както и тенденциите по отношение ангажираността на служителите. Присъстващите ще имат възможността да се запознаят с представители на едни от най-големите компании в Бургас и региона, които ще разкрият част от своите стратегии за привличане, мотивиране и задържане на кадри, както и ще представят реални примери и техники, чрез които са успели да променят коренно работния процес и да подобрят имиджа си на национално ниво.

Лектори на форума ще бъдат доказани експерти и специалисти в областите корпоративна социална отговорност, изграждане на работодателска марка, комуникация на бранда, дигитални технологии за комуникация и др., които ще споделят най-добрите практики – какво точно правят и как го прилагат. Сред темите на презентациите им ще бъдат:

* Как да изградим силна работодателска марка;

* Стратегия за изграждане на силна работодателска марка;

* Стъпки за създаването на успешна стратегия за привличане и задържане на таланти;

* Корпоративна социална отговорност (КСО), като начин за ангажиране и задържане на служителите. Какво привлича служителите в компанията и какво ги задържа?;;

* Ключови допирни точки и как да създадем силна връзка между хората и бранда?

* Как да направим посланията на бранда ангажиращи и привлекателни?;

* Ефективни канали за комуникация на работодателската марка;

* Използване на социалните мрежи и мобилните технологии за привличане на таланти и създаване на общности.

Предстоящият Employer Branding форум е част от поредицата събития „My Success“ на сп. Enterprise, което от 2010 г. насам организира форуми на различни теми по актуални въпроси за конкретни индустрии. Събитията My Success традиционно събират едни от най-добрите експерти и доказани професионалисти в съответните области, а аудиторията има възможността не само да разшири своите познания и да получи качествена информация от водещи експерти, но и да разшири мрежата си от контакти. 

 

Програма: 

9.30 – 10.00

Регистрация и кафе

10.00 – 10.10

Официално откриване:

Надя Гогова, Издател и Управляващ партньор, сп.ENTERPRISE, Димитър Николов, Кмет Община Бургас, представител на

КРИБ-Бургас и Стамен Стамов, Изпълнителен директор на Индустриален и логистичен парк Бургас

 

ПАНЕЛ 1. Как да изградим силна работодателска марка – теория и актуални тенденции
10.1010.30

Стратегия за изграждане на силна работодателска марка, Катя Димитрова, собственик на ПР агенция Интеримидж

10.30 10.50

Привличане и задържане на таланти – работещи стратегии, Стоян Ганев, JobTiger и Съдружници по одитно консултиране ООД

10.50 – 11.10КСО като начин за ангажиране и задържане на служителите, Марина Стефанова, CSR advice box
 
 

11.10 – 11.30 Кафе пауза

 

 
11.30 – 11.50Каналите за комуникация на работодателската марка – таргетирани решения, Павлин Иванов, КРИБ-Бургас

 

11.50 – 12.30Как да направим компанията си по-атрактивна за млади таланти”
Резултати от проучване
сред студенти на SkillGround, Николай Неков и Марин Дандаров, Oснователи на SkillGround
 
ПАНЕЛ 2. Успешни примери от практиката
12.30 – 13.00Case Study “ A1 като работодател“, Пламен Василев, А1 България
13.00 – 13.30Case Study, Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт ЕАД
 
13.30 – 15.00Време за дискусия с лекторите и връзка бизнес – образование пред залата с изложбени щандове на компаниите