Базарът на Йоан на „Тройката“ възкръсна

Базарът на Йоан на „Тройката“ възкръсна

Грозотата – като естетическо мерило на ГЕРБ

Шест от осем обекта – част от търговско изложение в центъра на Бургас, бяха запечатани от екипи на звеното „Фискален контрол“ Бургас на Националната агенция за приходите поради неиздаване на касови бележки. До налагането на мярката се стигна след като преди това служителите на приходното ведомство извършиха поредица от контролни покупки на принципа „таен клиент“.  Действията са част от започналата активна лятна контролна кампания на НАП по българското Черноморие за спазване на данъчното и осигурително законодателство.

„Нямаше да има нито едно запечатване, ако редовно се издаваха фискални бонове. Това трябва да става не само при изрично поискване от страна на клиента, а веднага след извършване на плащането. Една от основните цели на контролната кампания на НАП е да се подобри данъчното поведение на търговците в посока доброволно, а не чрез принуда и наказателни санкции спазване на законодателството“, коментира говорителят на НАП Бургас Христо Узунов.

Без да коментираме благородната инициатива на Община Бургас – да предостави възможност и алтернативна сцена за популяризиране и подпомагане на българските производители, се присъединяваме към мнението на възмутените граждани и гости на Бургас от естетичния вид на п/б/азара. Грозните сергии, наподобяващи битак, напомнят на времето, когато Йоан Костадинов от БСП кметуваше в черноморския град. „Капалъто“ в центъра на Бургас не кореспондира по никакъв начин с европейския вид на базарите в други градове на Европа и България. Сивите, мрачни, комунистически сергии, наредени като войници ще оставят лош спомен от базара, вместо да бъде намерен търсеният ефект от добрата кауза: ДА ДАДЕМ ПЪТ НА БЪЛГАРСКОТО!

В окаяно състояние се намира и тапицерията на пейките на новите соларни „гъби“.

От НАП съобщават още, че освен хотели, ресторанти, барове, магазини, паркинги и други търговски обекти, на мониторинг ще бъдат подложени борси и тържища, които снабдяват хотелите с храни и напитки. Едновременно с това ще патрулират и съвместни екипи на НАП и правоохранителните органи с отличителни знаци.

Само през месец юни по Южното Черноморие звеното „Фискален контрол“ е извършило над 300 проверки, при които се е стигнало до 88 запечатвания поради неиздаване на фискални бонове. От приходното ведомство уточниха, че за откриване на рискови търговци и през това лято активно ще се използва дистанционната връзка на всеки касов апарат със сървърите на НАП.

Активно ще се следи и информацията по интернет, онлайн резервациите, както и съпътстващите летния сезон мероприятия по Черноморието.

Остави коментар

*

Facebook
SHARE
Следи чрез Email
Google+
http://nabrega.bg/%D0%B1%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%8A%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%B9%D0%BE%D0%B0%D0%BD-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%BA%D1%80%D1%8A%D1%81%D0%BD.html">
Pinterest
RSS